środa, 3 października 2012

CIEPŁO-ZIMNO

CHUSTA


Chusta oddana w dobre ręce. Ale zanim zamieszkała w nowym domu udało mi się ją uwiecznić. Po powrocie  z leśnego spacerku z synem mym jedynym, zupełnie nie przygotowana na sesję w roli modelki postanowiłam zaryzykować. Szkoda było stracić tak piękne słoneczko. Męski pierwszy raz wcielił się w rolę fotografa i to z całkiem przyjemnym skutkiem. Efekty oto są...












OTULOMAMOSZYJA


Tak jak zapowiadałam zaprzyjaźniłam się z drutem. Ujawniam prezent imieninowy dla Mamusi mojej. Mogę pokazać ,bo przyszła solenizantka też go widziała. Miałam go zatrzymać w tajemnicy ,ale biorąc pod uwagę, że to mój pierwszy twór i,że mógłby wymagać poprawek, musiałam dokonać przymiarki. I wiem już ,że prezent będzie udany bo mamusia wykazała duże zadowolenie , ku mojej wielkiej radości. Rodzicielka moja nawet zimą chodzi w apaszkach bo szaliki są feeeeee... zrobiłam jak to pieszczotliwie nazwałam otulomamoszyję.


do produkcji użyłam włóczki cotton gold,którą osobiście uwielbiam. Jest mięciutka, przyjemna i nie zalatauje chińszczyzną. Kolorek też całkiem przyjemny,ładnie układa się na robótce. 

Podczas produkcji postanowiłam "fabrycznie" pozawijać otulacz tak, aby nie było problemu z układaniem go, bo układa się sam :)



ŻABA


Żabę porwałam na operacje plastyczną. Okazało się,że przesadziłam troszkę z długością i nie leżała tak jakbym sobie tego życzyła. A ,że nie musiałam poprawiać problematycznych oczu skupiłam się nad bardzo dokładnym wykończeniem i teraz jest super. Doniesienia z użytkowania mówią,że jest idealna i codziennie chodzi do przedszkola :)


 przód


 bok


 tył


oko


całokształt

teraz jest po mojemu :)




ŚMIGŁO


Żeby nie było ,że szewc bez czapki chodzi...zrobiłam czapkę ze śmigiełkiem dla synka mego. Testuje ją dzielnie jeżdżąc na rowerze ,kosiarce i wszystkim co się da ,na razie nie odleciał :)







MĘSKA GĘBA :)


 A na koniec dość nieoczekiwanie dostałam zamówienie  na męską czapkę z "gębą", więc się "dzieje" :)

6 komentarzy:

  1. Aaaale fajna długa notka :-)
    Szaleję jak widzę tą piękną chustę! Prześliczny wzór i bajeczne kolory!
    Martyna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda dziś mojemu synkowi nie bardzo miało się na sen ,więc całe 45 minut jego drzemki przeznaczyłam na wpis.Zaległości miałam ostatnio spore w pisaniu, postanowiłam je nadrobić. Chusta mnie też się bardzo podoba.Swoją maltretuje ,miętolę, wiążę i użytkuję bardzo aktywnie :) Fajnie jest mieć coś takiego w szafie :) Malina bierz szydło i działaj!!

      Usuń
  2. Jeśli to początek czapy dla mojego męża to jest już boska:)... chyba będę często mu ją podbierać:D. Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iza to jest właśnie "wasza" czapa,tu przedstawiona bardzo zdawkowo,bo to zapewne będzie odrębna notka o gębowej czapie :)

      Usuń
  3. Piękna chusta,świetne czapki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i witam serdecznie w moim świecie :)

      Usuń