sobota, 14 lipca 2012

KAWAŁECZEK HISTORII...

Pogoda paskudna, wieje i łeb chce urwać...To czas który sprzyja przesiadywaniu przed komputerem i skrobaniu nowego posta ze stara zawartością :) Obecnie kocyki, chusta czyli to co na bieżąco a początek był zupełnie inny...A było to tak :p
Pewnego dnia wpadł mi do głowy pomysł by dziecku,memu jedynemu udziergać czapkę.
Skąd się wziął ??Nie pytajcie,sama nie wiem.Baby bluesa miałam już za sobą,hormony jakby już uspokojone...a tu taki dziwny pomysł.Ostatni raz szydło miałam w rękach w okolicach zerówki i skąd wpadło mi do głowy po tylu latach??Podobno kobieta po urodzeniu dziecka się zmienia i to jest chyba najlepsze wytłumaczenie  :)
Pierwsza czapa testowa,oj bardzo testowa,nawet nie będę pokazywać.,Ale druga i trzecia ,czwarta...jakby lepsza ;p







( w żabie chodzi już od 4 miesięcy :) nawet dziś miał ją na sobie ). Potem pojawił się pomysł by coś podarować,tak na próbę.Sprawdzić czy podobają się tylko rodzinie,tak z grzeczności czy innym też :)

I pierwszą darowaną czapę dostała mała Hania,2 dni młodsza od syna mego :)


Następnie pojawił się OBCY czyli swój :) heh czyli Iza,dawna znajoma , która zapragnęła mieć dla dzieci swoich.Do dwóch czapek dla Zuzi były jeszcze dwie męskie, Julkowa żaba i "kopnięta żaba"



A potem to już poszło...czapki na aukcje dla domu tymczasowego kociaków (który szczerze polecam). Ola ma serce wielkie jak wkop w naszej kopalni.A przy okazji jest twórczynią zdania które powaliło mnie z nóg i przekonało,że warto jest robić to co robię :) Oto znamienne zdanie :)

"Twoje czapki bardziej działają i zachęcają do posiadania dzieci ,niż akcje prorodzinne państwa"

Dzięki Ci Olu za to zdanie,bardzo polepsza samoocenę :)



następnie nastąpił progres :) i poszły w ruch;

MYSZKI,KOTKI


  RYBKI

 SMOKI

KRÓLIKI, MISIE  I INNE ZAJĄCE


GITARY



I INNE PILOTKI I NIE PILOTKI






 Koniec zanudzania moja wesołą twórczością.Temat czapek postanowiłam zamknąć w pigułce :)

4 komentarze:

  1. czapeczki są cudne!! świetne pomysły a dzieci wyglądają w nich ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje czapki - wszystkie są nie tylko ciekawe, ale i bardzo precyzyjnie wykonane. a moją absolutną faworytka jest gitarra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lejesz miód na moje serducho...jeśli masz ochotę zajrzyj na www.facebook.com/pleciugaa tam są zdjęcia maleństwa w gitarze :)

      Usuń