środa, 18 lipca 2012

Patencik na storczyki :)

Podzielę się z Wami, choć nie wiem czy powinnam :) Patencik wymyślony przez moją kochaną siostrę.Sposób na poskromienie mnogiej ilości doniczek na parapecie,które nie zawsze wyglądają atrakcyjnie.Przy sporej ilości posiadanych storczyków, nie sposób by wszystkie doniczki były takie same.A w zaistniałej sytuacji robi się spory bałagan wizualny który powoduje rozproszenie uwagi :) U mnie patencik obejmuje tylko dwa okna,ale u mojej sis...w opcji wszelkiej podłogowej i parapetowej :) Jak dla mnie wygląda to wyśmienicie. Robię wrzutkę fotek choć moje storczyki w większości są w stanie odpoczynku.Jak pokażą się w pełnej krasie ,zapewne nie  zapomnę tego uwiecznić :)



 okno w kuchni :)



okno w salonie :)
 


Skrzynka wykonana jest z białej płyty meblowej.Te produkcji stolarza, ale jak ma się w domu łebskiego faceta (a ja mam) to zapewne jak się ładnie poprosi to sam zrobi.
Który facet nie chciałby być bohaterem w swoim domu ?? :)


Zaznaczam,że istnieje opcja odmowy spełniania zachcianek.Jak pokazałam mężowi swemu jedynemu pomysł na sufit w mojej łazience,wynaleziony z internetu,(choć przepraszam autora nie pamiętam z której strony) .Mówię ,że byłoby cudownie gdyby mi taki zrobił, on na to; Cudowna to jest woda z Lichenia :/






Ale spokojnie, jeszcze nad nim popracuję...

Znalazłam stronkę z inspiracją,zdjęcie pochodzi stąd :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz